=Mina min og mej= Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Er aleine, og føler jeg maser litt for mye på mamma:p prøver derfor her.. selv om det er teit.. veit.. uansett; Har ei datter på 16 mnd, hu går i bhg og har siden starten vært syk nesten hele tiden,ørebetennelse, halsbetennesle, omgangssyka osvosv Nå forrige torsdag spydde hun etter å ha hosta som en gal. Var helt i fin form både før og etter. Jeg sendte hu i bhg dagen etter. Ja, jeg veit jeg ik burde, men hadde stor prøve på skolen. Helt fin form, og barnehagen hadde ikke merka noe. Sov godt natt til lørdag, men plutselig spydde hu igjen i bilen til søstera mi på vei til byen. Da var det klart at vi måtte holde oss i ro, og hu hadde en omgang igjen på søndagsmorgenen. Vært slapp, men kom seg tirsdag, og var i bhg i går. Så på kvelden la hu seg, trøtt og sliten. Og kl halv elleve hostet hu til hu spydde IGJEN.. Er det noe jeg kan gjøre? syns det er rart at hu ikke hoster noe på dagtid, men på kvelden kommer det og da spyr hun. er i fin form ellers. Hun har ikke spist godt denne uka, men fått i henne litt mat hver dag.. Og litt væske, men vil ikke ha melk hele tiden lenger som før. Noen som har no ideer? kan det hende jeg må oppsøke lege eller? Er så sliten av dette, og hver gang jeg hører hu hoste stivner jeg til og er nesten redd for at det skal skje igjen...
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Du bør rett og slett prøve å holde henne helt i ro i minst 2 døgn etter siste gang hun har spydd. Dvs, ikke så mye som en liten tur ut engang helst. Det tar tid å komme seg etter en omgangssyke og får hun ikke ro lenge nok blir hun bare syk igjen. God bedring til henne da!
Pampers123 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Sønnen min var akkurat lik de to første årene av hans liv, da det var kaldt ute.. Kaldere en -10 .. Han hosta bare på natta og spydde ned alt hver eneste kveld.. Vi fikk han til legen og de fant ut at han kunne ha barneastma (altså han ville vokse det av seg), så vi fikk bricanyl.Det hjalp oss ialefall.. Ellers har de jo den som heter Costylan, men den er sterk og jeg vet ikke hvor ofte de gir den ut til små barn.. Men, den hjelper ialefall! Ta henne til legen, så kanskje dere får noe medisin og hjelp Og melk er ikke lurt å gi når hun hoster!Da blir det bare mer slim..
=Mina min og mej= Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 men jeg tenker at hu må jo få næring på et vis.. høres likt ut her ja.. hmm.. får ringe legen i morgen da.. hmm.. jeg veit ikke.. er helt skutt jeg.. føler meg som verdens dårligste mor. Hu var i fin form onsdag første gang vi var ute etter lørdag og hadde ikke spydd siden søndag, så vi var jo inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå