Gå til innhold

Dere med 4 barn eller flere......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har altid sagt at jeg skal ha minst tre barn, har tre barn nå å 10år, 6,5 år og 1,5 år. Jeg er 32 år mannen er 35. Vi har stor enebolig, bor på en liten plass og har god økonomi. Sa egentlig at jeg ikke ville ha flere etter nr 2, men så kom nr 3 og det gikk jo fint. Har sagt at nå er det slutt, men.... Kjenner nesten at jeg blir lei meg når jeg ikke skal gå gravid flere ganger, ikke oppleve å få et lite nurk på magen etter fødselen pluss alt annet med å ha en liten baby. Har alltid vært babysyk egentlig. Så til spm mitt, hvor stor forskjell er det på 3 og 4? Mannen min er helt klart ferdig, men jeg tviler. Er ferdig på mangen måter men......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ingen forskjell. Har man først barn spiller antallet ikke noen stor rolle. ;-)

Skrevet

Jeg synes overgangen fra 2 til 3 var mye større.... Likevel, en ting er å ha baby (dersom babyen er av den soveglade sorten), noe helt annet er det når fjerdemann er over året og krever MYE oppmerksomhet midt oppe i all lekselesning på ettermiddagene...

 

Synes noe skjer etter at barna blir to år. Før den tid er det krevende uansett om man har en eller fire. Man må jo følge med hele tiden!

 

Så mitt råd: Har dere energi og føler at dere er klare for en runde (til) med at dere må dele dere opp for å gjøre aktiviteter - sett i gang! det er i stort sett veldig moro!

 

Lykke til!

Skrevet

Jeg merket faktisk ingen forskjell på tre og fire.

Men synes at det var størst overgang fra to til tre.

Tror sikkert en nr fem hadde gått greit og, men streken er satt:)

Vemodig, men føles og riktig. 4 barn er bare helt perfekt:)

Skrevet

På en måte er det ikke store forskjeller på nr 3 og 4 her i huset, bortsett fra at nr 4 er autist og krever litt ekstra, men vi er ikke mer skremt enn at nr 5 kommer i mai/juni ;o)

 

 

Skrevet

hehe, etter 3 klarer man alt:))

 

men selvfølgelig er det slitsomt, men kunne ikke hatt det bedre :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...