Gå til innhold

hvor lang er deres 4 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare... er litt bekymra for at lillegutt blir like liten som mora si...

noen som vet hva "normalen" er rundt 4 mnd alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 160,jeg er høyere en mamma mormor og tantene på mammas side , men ikke høyere en søstra mi.. vi er en lav familie.. mens sambo er høy.. 182.. så håper lillegutt arver hans høyde.. hehehehe.

når sebastian ble født var han 48 cm, 3 mnd var han 60.5 og når han var 4 mnd var han 64 cm...

Skrevet

Mente når han var 5 mnd var han 64 cm.. har ikke skrivd opp 4 mnd kontrollen..

Skrevet

Jeg er 160 cm og jeg tror kanskje at snuppa arver genene etter pappan. Hun var 63,5 cm på 3 mnd kontrollen, så da var hun 2 mnd yngre enn mita sin

Skrevet

huff, jeg håper også virkelig at han arver pappas høyde. Selv er jeg bare 155cm, mens pappan er ca 186cm. Lillegutt var 49 cm ved fødselen. Han blir 4 mnd om ca en uke, han er nå 62,5.

Skrevet

min gutt er 65.5 cm , helt vanlig i lengden :) det var på 4 mnd kontrollen

Skrevet

Får håpe min vokser seg til og blir som pappan sin:) hehe

Skrevet

da han var 3.5mnd så var han 61 cm.. Vi er utrolig lave begge to... jeg 162 og sambo 170...

men ellers er min familie høy, mens hans ikke spesielt høye..

Skrevet

han var 66 da han var 4mnd. var 49da han blei født. (han er snart 5mnd. regner med han er 70nå)

Skrevet

jenta vår var 65 når hun var 3,5 mnd og 67,5cm når hun var 4,5 mnd =) (henholdsvis 6,6kg og 7,2kg)

Skrevet

tulla vår var 51 cm ved fødsel på 6 uker kontroll 58cm og på 3 mnd kontroll 62 cm så hun vokste mest de første 6 ukene, lagt mer på seg i vekt nå. jeg er selv 173 og sambo 186 så får vi se, ingen av oss er lave;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...