Mikkemafian Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Ser at det er mange som har to tette her... Har noen spørsmål jeg. Fikk dere mensen tilbake før dere ble gravd igjen? Amming eller mme? Planlagt eller hyggelig overraskelse?
livetimammasmage Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Er gravid nå! 7 uker på vei bare da, og pia vår er 10 mnd gammel, hun blir 1år og 6 mnd når nye babyen kommer. Jeg fikk mensen igjen etter 6 uker, ammet ikke. Absolutt ikke planlagt, blir mer og mer hyggelig jo mer jeg venner til meg tanken, men er veldig redd med tanke på at de er så tette
Mikkemafian Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kunne egentlig tenke meg to tette, tror jeg.... Eller kanskje ikke. Vel vi bruker ikke prevensjon, så det slker vel hvis det er meningen...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 vi kan også tenke oss 2 tette, tula er nå bare 14 uker men vi tenkte vi skulle beg prøvinga igjen i mai og tuøver at vi får 1,5-2 år mellomrom. men kjøper dere da tvilling/søskenvog?
MammaT2 + prøver Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 hei. vi har 2 tette. jenta er født i feb og gutten i desember. Funker kjempe fint. å tenk hvor kjekt di kommer til å få det om noen år:) fikk mensen tibake ja, fikk ikke til ammingen, nå går ammingen kjempe bra å vi koser oss alle 4
Mikkemafian Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2008 Takk for svar.. Jeg bare prøver å snuse litt=D I dag er en sånn dag da jeg egentlig er glad for jeg bare har en, ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå