Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Legger inn litt bilder her og kikker på dem av mini, han har jammen vokst fort vesle karen :-) 7 mnd gammel og greier, hvor ble det egentlig av tiden? Noen som vil se lille skjønningen min? :-) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/450997/offset/7
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Takk :-) Har 3 flotte gutter da,men synes dette bilde var så søtt av mini :-)
Pampers123 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Så på resten av bildene å de var alle flotte gutter! Ikke værst å være mamma til tre og bare 26
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 *kremt* må vel oppdatere meg litt ja, hehe... Fylte 27 år for et par månder siden ;-) Men var 26 år når tredjemann kom da. Har bare vært heldig, fant den rette som 16 åring og begge ønsket oss barn tidlig så da ble det slik :-)
Leetha Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 så herlig liten gutt, også så flink til å stå alt:) alle var herlige foresten. har selv en gutt på 3 og en må snart 8 mnd, de har så glede av hverandre alt, er så kjekt å se:)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Hei =) Så nydelig han er=) Vi hadde termin så og si likt vi =) Og ja, tiden har flydd veldig fort... Nå krabber han rundt her og styrer og ordner ;o) Får nesten litt vondt i mammahjertet mitt jeg... Har jo bestemt at det ikke blir flere barn, så må liksom nyte den tiden jeg har med den "lille baby`n) min...Men når tida flyr så fort så blir man jo nesten litt trist =P
nickoline og supermann Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 orker ikke se i dag, men ja tiden flyr. Har snart en 2 åring jeg. Hutte meg tu som tiden flyr. og for en berikelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå