Babyfacepsycho Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hvis far pleier og hente og levere barna annenhver helg, og ikke kan hente den ene gangen på grunn av skadet rygg og må være i ro. Har da mor lov og kreve tilbake buss penger av han for at hun må komme med dem? Skal ikke utgiftene egentlig deles mellom begge parter? Far pleier og stå for hele utgiften, så synes det blir teit at hun skal kreve det for den ene gangen.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 jeg tror du har rett, se her for eksempel: http://www.doktoronline.no/qa/forum/18/qa1123011.html?s=doc.nav2
winneboo Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Denne utgiften skal deles. Ikke nødvendigvis i to, men etter inntektene. Jeg må si jeg lo når jeg leste innlegget, kreve tilbake busspenger? Når far har kjørt hver gang? Lyser griskhet lang vei spør du meg. her kjører vi annenhver gang enda jeg egentlig i følge loven ikke trenger det, men jeg gidder ikke være vrang. Så nå hun kan abselutt ikke kreve far for noen penger
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Nå har det vel blitt sånn at man skal dele på det, hvertfall det jeg fikk beskjed om av dommeren sist jeg var i retten. Uansett, og kreve tilbake busspenger, for en eneste gang, og far har ganske så gyldig grunn for ikke og hente, det er bare tåpelig
Babyfacepsycho Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Da hadde jeg rett da. =) Men hun skal få de 100 kronene det koster. Jeg har jo fått meg jobb idag, så da kan vi vel koste på oss de kronene for og slippe sure miner og krangel. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå