Gå til innhold

Noen som har eller har hatt emaljunga scooter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe en. Lillegutt er 2 år. Er det god plass i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den til snuppa.Var helt oki plass i den.Men jeg syntes den ble litt tung egentlig,ikke så veldig fornøyd med den.

men smak og behag da.

men ett tips...Snuppa mi er 2,5år og jeg bruker nesten ikke vogn lenger.Kanskje dumt og kjøpe ny om du virkelig ikke trenger??

Skrevet

Er usikker på om vi kommer til å kjøpe vogn. Men har litt lyst på ei litt lettere vogn som tar mindre plass i bilen. Har simo kombivogn og er kjempe fornøyd med den egentlig. Men ønsker en ekstravogn.

Regner med vi kommer til å bruke vogn ganske lenge, siden vi er mye ute å går. Må gå i ca. 20 min for å komme til barnehagen. Og det blir nok alt for lenge for han:)

Skrevet

Eldste her på snart 3 år sitter godt i den.

Bruker den til begge gutta liker seg i den.

Syntes ikke den er så tung. Veldig stødig og god.

Beste sportsvogna vi har hatt her

Skrevet

Den kan du trygt kjøpe. Mye vogn for pengene, og god sovevogn for større/lange barn. Solig og god å trille.

Skrevet

Jeg har den i tillegg til simo kombi.. Det er en knall vogn som jeg virkelig vil anbefale!

Lett og liten,samtidig som den er robust og har god plass!

Skrevet

Jeg har en quinny 3xl..kan ikke si at jeg er særlig fornøyd med den,angrer som fy på at jeg ikke kjøpte scooter vogna...søsteren min her en sånn,syns den er veldig bra!

Skrevet

Høres ut som de fleste er veldig fornøyd med vogna. Og det låter bra. Er faktisk den eneste vogna som er aktuell for øyeblikket. De fleste er jo så kort i ryggen.

Vi skal innom å se på vogna i dag tenker jeg. Og prøvesitte den:)

Takk for alle svar:)

Skrevet

ja, jeg har hatt vogna,og den er helt grei! Du får mye for pengene..det er sant! Men synes ikke den tar så liten plass i bilen akkurat..helt vanlig størrelse!

Ellers så er ikke liggedelen så lang heller.. gutten min er 21mnd, og jeg bytta ut vogna nå.. synes han var for lang for vogna!

Nå har jeg kjøpt meg ei phil&teds vogn, og den oppfyller alle kravene mine:o)

Liggedelen er lang, den har tre hjul, den kan bli så liten at den uten problemer få plass i en ski boks (ikke det st jeg kjører rundt med det men:o)

Denne vogna bytter jeg ikke ut:o)

Den koster 5000, men du finner den ganske ofte på salg til 3000..hadde gått for den om jeg var deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...