Gå til innhold

smf målet deres?


Nostalgi

Anbefalte innlegg

jeg var på kontroll hos jordmor i dag og ligger godt over den rødestreken i det grønnefeltet. fødte for 2 år siden .. kan det ha noe med å gjøra at magen er så stor nå? hvordan ligger dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 29+6 og mål 30cm, så det er helt perfekt og indenfor den vanlige grense. Hva mål fikk du og hvor langt henne er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 26 + 3 var jeg 28 cm...

 

Jeg ligger utenfor alt av det som heter normalt og gjennomsnitt =)

 

Legen sier det er enten en veldig stor baby, eller så har jeg masse fostervann... Får sjekket dette på mandag da vi skal på 3 D UL =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte skrive målet:) 29 cm da jeg målte igår. begynte på min 30 uke idag etter bim. men mener selv jeg er 29 fullgåtte idag visst dere skjønner. så da er det 29 cm og uke 29. termin 13.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men 30 cm uke 29+6 er jo nesten uten for det grønnefeltet..ca det jeg har. er jo nesten utenfor hele skjemaet jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 25+6 var det 32 cm! Jeg venter tvillinger da;) Er nå 29+6 og skal på kontroll mandag, så er spendt på resultatet da;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 cm da jeg var 30 fullgåtte uker. Venter nr fire også da. Har alltid ligget langt over skjema. Fått store barn også da vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27cm på siste kontroll nå...27-6uker....sa det var ganske normalt...jeg var det sist å,men mamma mener jeg er mindre over magen nå enn sist!(6 år siden) men det er vel heller bare det at kroppen min er større*ler* angrer på at jeg ikke har tatt vare på helsekortet fra sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29, og var på kontroll tirsdag. Målte ca. 26,5. Legen sa jeg lå perfekt på kurven :-) Ble litt lettet, siden svigerinnen min spurte om alt var "normalt" siden magen min er mindre enn hennes var (ganske frekt å si til noen som er gravid uansett).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 cm når jeg var 32+3. Endelig er jeg innenfor det grønne:-)

Har vært stor hele dette svangerskapet, men i det første var jeg 30 cm når jeg lå på føden, så var liten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 30, 28,5 cm. Rett over den røde streken. Man blir ofte større for hvert svangerskap, men at man ligger langt over trenger ikke ha så mye å si. Det som er vesentlig er om man har en jevn kurve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 31+2 og 31cm,var på kontroll idag...hehe...når jeg var på kontroll ved 27 uker målte han 27cm,rare greier...

når har du termin "vår baby",kanskje vi har samme...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...