mamma mai Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg blir helt gal snart, ammer min lille prins på 4 mnd., da jeg var gravid hadde jeg ikke noe økt appetitt eller diller, men nå,,,oj,oj,oj...kunne spist hele dagen og MASSE hver gang. Har jo ikke lyst til å legge på meg mer heller. Flere i samme båt? Er det slik det er?
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Du trenger mye mat nå, ungen bare øker på frem mot 6 mnd. Kok deg noen egg du kan momse, kjøp nøtter. Vørterøl gjør også godt. Legge på seg? Følg med på at du ikke gjør det. Men du trenger vel ikke slanke deg under ammeperioden?
mamma mai Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Nei, jeg slanker meg ikke i amme perioden, men kan jo være greit å slippe disse sjokolade sugene ihvertfall, har ikke så godt av det, ha,ha..
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Vel, å ta i mot råd fra ei som i går spiste en stor fruktnøtt og cola, og som i dag har spist honningnøtter, troika og en pose smågodt + cola, er ikke det lureste. MEN, det går an å bestemme seg for å spise bare sunn mat når man får sug. Eller eventuelt gjøre det tungvindt. Skal du ha noe søtt, så får du lage boller eller kake fra bunnen av. Da blir det litt mer motbakke. Ellers er det eggtrikset bra.
Mikkemafian Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei på deg mamma mai... Jeg har det akkurat som deg. Er helt syk etter alt som er søtt, spiser hver minste lille smule sjokolade som befinner seg i huset, og dermed blir min mann noe forargret.. Spiser dobbelt så mye som jeg noen gang har gjort, raider frysen etter hva som helst... Baker brownie-muffins som ikke er helt stekt (helt tilfeldig) sånn at jeg ikke føler at jeg kan servere dem, men spise dem kan jeg!!!!!! Det er ikke snakk om slanking, men å holde kosholdet på et noenlunde sunt nivå...
mamma mai Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Ha,ha, ser for meg alle dere også som leter etter snop. Nei, jeg går og tar meg en tomat, en kiwi og et knekkebrød, nam,nam.(
Mikkemafian Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Høhh skal du være flink nå?? Og jeg som tenkte at det ikke bare var meg som fant gjemmestedet til sjokoladen denne uken.. Inni skriveren på kontoret.. Ooops.. Jafs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå