Gå til innhold

Positiv graviditetstest Yippie ! och en nedtur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej !

Ville bare si i fra att jag ær gravid uke 6+0. Så glad ! Kanske ær pp slut nu. Efter lång prøveperiod kænns det så underbart ! Vis allt går bra blir dette siste gången jag går gravid. Skall prøve å njute !

Så till nedturen ...

Min mor har blivt allvarligt sjuk. I desse dager vænter hon på op.datum och vidare utredning. jag ær så innerligt rædd før att miste henne. Tænker att det kanske ær priset før denne lille spire vi endelig har fått.

Jag vet ju att ikke værlden fungerer så... men tankerne kommer.

Dærfør har jag varken haft tid eller øverskudd å gå in på barn i magen på en stund.

Vill också si tack till dere som støtte meg og gett mig tips. Dere ær super

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vil bare sende deg en trøsteklem!!

Og gratulerer så mye med baby i magen. :)

Skrevet

uff så leit..... håper det vil gå bra... og gratulerer så masse me baby i magen

Skrevet

Uff, så utrolig trist. Sender deg mange varme tanker, og håper at moren din blir frisk igjen. Gratulerer så mye med spira, håper du klarer å nyte det litt selv om du har det tøft. Masse lykke til!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Gratulerer! Jeg leste akkurat innlegg du har skrevet på 'Slitere', og ble derfor veldig glad for å se at det ble blinkskudd for dere.

Det er trist at lykken deres blir preget av at moren din er syk. Jeg håper at operasjonen hennes går bra, og at hun blir friskere snart. Det er sikkert naturlig at tankene dine spinner rundt liv og død siden situasjonen din er som den er, men jeg håper du klarer å glede deg ordentlig over svangerskapet likevel. Dessuten blir/er sikkert moren din veldig glad for at dere ble gravide.

Lykke til med alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...