lykken på jord Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 min er 17 kg og 107 cm og skal ha anestesi om 3 uker
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Er det narkose det er snakk om? Min gutt ble lagt i narkose sist sommer da han var nesten 2 år. Han var bare 11 kg og 86 cm og det gikk helt greit. Men barnet må være helt friskt ellers kan det ikke få narkose. Fikk ikke opplyst at det var spesielt riski ellers. Det gikk ihvertfall bra. Han var i narkose 2 ganger. Han hadde kappet av seg fingertuppen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 full anestesi er risky uansett!!! men voksne tåler det som oftest bedre enn barn...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 isj da.... men er det jeg tenker på, man sløver jo ned kroppen og faren for at organer "sover litt" de også er jeg likosm redd for. Men de har vel peil. Vi bor på ett lite sted, må si jeg hadde følt det tryggere om det var rikshospitalet vi skulle på likosm
Frustrert 5.gangs Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Det er vel litt ekstra risky for små barn. Vår datter ble lagt i narkose da hun var 12 uker. Gikk bra det. De vet hva de gjør. De undersøker også godt på forhånd.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg jobber på barnavd, ved et sentralt sykehus. vi har barn som stadig vekk legges inn for en eller annen undersøkelse i narkose el. operasjon i narkose ol. Har ennå ikke hørt sett at noe har skjedd. Men de er opptatt av at ungen er frisk, dvs null forkjølelese, null infeksjon. ol. null feber.
Trebarnsmamma2010 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 All anestesi innebærer en risiko, men uansett alder så blir man overvåket hele tiden. Både før, under inngrepet, under oppvåkning og etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå