LadyLuck & Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/136641140
LadyLuck & Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2008 dytte er jo genialt om det funker... =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 de hold-in trusene? jeg kjøpte noen på sparkjøp som alle sa at jeg måtte ha... men jeg greide rett og slett ikke å gå med de... strammet over alt, og lagde en sånn ubehagelig bilring litt under puppene... prøvde vel ett par ganger, men greide ikke noen av gangene...
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 usikker på om det funker men har fått samme rådet av min mor, tante fikk sine fire første i sverige på 60-tallet , da ble man "snørt" etter fødsel der for raskere å få tilbake figuren, ser på bilder at det stemmer ja, nr 5 kom her og hun ble ikke snørt- har etter siste fødsel hatt typisk "mangebarnmage ?" Mor brukte derfor sånne hold-inn truser etter å å fått oss her- og ja hun har flatere mage enn meg etter første fødsel men vet ikke om det er derfor eller andre ting.
LadyLuck & Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 da vet jeg hvem som skal på shopping før Mars. meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå