Gå til innhold

Noen med bærsjalerfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe bæresjal og har ingen erfaring. Hva skal en velg i jungelen som finnes? Må man ha elastisk sjal istarten? Blir veldig glad for alle tips til type og hvor jeg kan kjøpe det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med det i og med at jeg er førstegangsgravid, men jeg har en svigerinne som har veldig peiling på det. Du burde sjekke ut krusedull.net eller lotusbarn.no. Jeg har kjøpt meg et fra krusedull sine sider. et elastisk bæresjal som kan brukes fra nyfødt til tre år. mameco heter det. lagd av 50& økologisk hamp og 50& bomull, veldig deilig stoff som puster pga hampen. mei tai kan også brukes fra yfødt, men est fra 3 mnd alder. mei tai er også mer ergonomisk riktig i forhold til for eks den populære babybjørn, så jeg har anskaffet meg både elastisk bæresjal og mei tai. gleder meg til å bruke det. hvis du bestiller fra krusedull.net får du en pakke med bæresjal, en søt liten lue og søte tøfler til 500-600 kr. masse fine farger og mønstre. anbefales!!

Skrevet

Med førstemann brukte jeg bæresjal, et elastisk et som heter Tricot slen bæresjal. Kjøpte det på alexi.no. Veldig fornøyd med det. Jeg har for meg at elsastiske bæresjal er greiest å bruke og lettest å dandere. Jeg har aldri prøvd disse uelastiske, så bombastisk skal jeg ikke være.

Barnet kan sitte/ligge på forskjellige måter: http://www.alexi.no/crimages.php?imagefile=images/images_big/BAB-BDDTSx_pic1.jpg

Skrevet

Her er et klipp med mai tai...

Skrevet

Jeg har kjøpt et Simosjal fra lotusbarn.no. Det er også tynt og kjennes veldig mykt og deilig ut. Fikk sjalet bare et par dager etter jeg bestilte.

Her er en søt video med instruksjon:) Vært posta før, men tåler vel gjensyn

Skrevet

beklager, sjalet heter vist "Tricot Slen" fra produsenten Babylonia™. Denne kan bl.a kjøpes på Babyshop eller på nettet hos ww.alexi.no

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å titte litt på www.tettinntil.no

Det er en side for deg som er usikker på hva du skal velge, hvordan de kan brukes etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...