Bare meg... Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Merker at jeg er så følsom. Føles nesten litt slitsomt det der altså...hver minste lille ting blir litt for stor. Har jobber hvor jeg må tåle litt forskjellig...ikke så lett det der merker jeg...(c: Flere som føler det sånn?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Heisann:) Jeg er usikker på om jeg er gravid da, (mye frem og tilbake) men har også merket at eg er veldig følsom for tiden. Blir rørt av ingenting! Jeg jobber i barnehage og i dag sang førskolegruppen en sang om mobbing. En sånn ikke mobb kameraten min-sang og eg satt med frysninger og tårer i øynene HELE sangen...huffa meg, får det nesten bare g tenker på sangen hehe
ine85 - Stolt mamma! Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Gjett da! verst på jobb, for de jeg jobber med vet jo enda ikke hva som "feiler" meg.. er bare 5+1 enda, men trodde ikke jeg kom til å ha humørsvingninger så tidlig.. Joda! Huff, detta blir morro! hehe... men det kommer jo heldigvis noe positivt av det denne gangen, er ikke bare pms..
Lille-My,75 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Kjenner meg veldig igjen! Høres slitsomt ut å ha en jobb hvor følelsene lett blir påvirket... Kan tenkte meg at det kan være tøft til tider... Selv er jeg i uke 7. og føler det som jeg har PMS hele tiden! Tårene spretter av den minste lille ting. Så "love actually" som egentlig ikker trist i det hele tatt (bare litt rørende) på video i går - og jeg var fullstendig oppløst i tårer.... Vi er nok noen sjarmtroll å bo sammen med når vi er sånn - hi hi Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå