♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ... bare 15 igen nå! Ikke har det tatt lang tid heller!! Bare 4 mnd!!! hehehehehe.... blææææ... Og så har jeg ett helt strøk igjen....40-45 kvm tak.... Moden-treff hjemme hos meg??? Med malekost og vin????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hehehe, så rask du er da! Jeg begynte på dører og lister ifjor en eller annen gang, men er jeg ferdig........Nope! Ikke tåler jeg maling så godt heller, men vin kan jeg fint drikke. For den er det mange antioksydanter i:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det er jo fort gjort å male..... Jeg tok et strøk på "drageren" i stua i august jeg.......Og strøk nr. 2..............Ja da, det kommer ,det kommer. Flink du er . Jeg kommer gjerne på treff men da som sånn Cheerleader, dusker kan jeg ta med selv assa..
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Kall meg bare Lynet:=) Eller snegla... går for det samme;=) Jeg har en lei tendens til å få migrene når jeg står for lenge i malingsstanken:=/ Derfor gruer jeg meg leeeenge før jeg tar ei økt. Men når jeg tenker meg om.... så har jeg jammen meg vondt i hue når jeg har drukket vin og......hmmmm.....;=)
Dailis Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Kjapp du er da! Du skulle sett hos meg du, jeg er flink til oppussning jeg! Og mannen min er enda bedre. HAn begynnte på doen for.....tør ikke si det engang. Skjer noe av og til . Litt og litt av gangen med laaaaaaaaaang tid mellom hver økt. Ene på jobben pusset opp soverommet sitt. på en helg, ved siden av at han jobbet den helgen. Dvs han rev gulv, vegger og takk, satt opp nytt og malte det. Selvsagt dørkarmer og dører og for den gamle var tross alt malt 4 ganger før. Sånn sett har jeg ikke giftet meg med rett type mann, hehe.
Trollmora Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 eh følte meg truffet når det ble snakk om å male do... Fikk malt vegger og tak i fjor en gang, men gulvet og karmene er helt for j...g. Sølte selvfølgelig masse siden gulvet også skulle til pers i samme slengen. Trollfar har vel også flyttet myyyyye på den nyinnkjøpte hylla og lampen som skal opp ved siden av speilet. Utrolig at vi i det hele tatt fikk opp speil og dorullholder ) Synes du er flink som hiver deg på takmaling:o) Tungt å stå med armene i været!
Plutseliten :) Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Så flink du har vært...og snart halvveis! Det er en skikkelig tung drittjobb...også så utrolig mange malingsprikker man får i ansiktet etterhvert
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 JEg syns du er dritflink jeg!!!! MAn skla ikke kimse av det som faktisk blir gjort, fo rhvem bryr seg vel egentlig om hvor lang tid det tar... ( sa hun som i huij og hast maler alle restene og veggene og takene, før bildene skal taes på onsdag) Jeg heier på deg snulder!!!!!!!! male male male, bare rop så kan vi male i kor - jeg har tenkt til å male litt i kveld :-)))
♥Snulder Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2008 Hehe.. jeg er ferdig med de siste 15!! Har bare ett helt strøk igjen... tror jeg lar det stå til vi skal male resten av takene..... og da blir det innleid polakk!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 innleide fok er alltid velkomment, om de gjør jobben sin såklart. Jeg har ikke særlig troa på denne polska familien lengre, men om du finner en grei onkel, så blir nok takene dine kjempefine.... om jeg hadde vært deg ville jeg likevel tatt kontakt med phantomet og lånt malemannen hennes, for jammen er det det mest affektisv og nøysomme arbeidsmannen jeg har sett. Jeg snakker ikke om phantom-mannenn altså, selvom han er en liksanes arbeidskar han også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå