Gå til innhold

Dårlig samvittighet! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt så utrolig lat og trøtt, så tar aldri insjenativ til og møte folk lenger. Er bare 7 månder på vei... Ikke 9 akkuratt, men likevell. Alt er så tungt, og jeg har ikke noe imot og sove på sofaen hele dagen istede for å ha besøk. Så derfor blir det aldri til att jeg tar insjenativet til det. Bestevenninna oppfatter alt dette som att jeg ikke vil være sammen med henne med og mye tull. Har forklart att jeg bare er sliten. Men... Noen som har erfart det samme? Blir bare stressa av att hun ikke forstår det, men hun har jo ikke opplevd gravidtet selv, så jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg kan forvente att hun skal forstå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. skjønner hvordan du har det.. Men nå er jeg 40 uker å vei da :/

Men jeg tror at jo mer man sover og sløver, jo mer sløv blir man =) Var sånn selv jeg, når jeg var 7 mnd på vei..

Men hvis du kommer deg litt tidlig opp, spiser en god frokost, og ringer venninen din, tror jeg du vil føle deg mye friskere=) Det hjelper å komme seg litt ut se :)

Skrevet

Jeg har hatt behov for hvile selv, men har vært sykemeldt mye av svangerskapet.

Finnes vel en fin balansegang et sted...være sosial innimellom,

men få lov til å være alene og slappe av også ;o)

Skrevet

hei:)

du skal ikke ha dårlig samvittighet. har det akkurat slik jeg også..runder 31 uker strax..å er stort sett innendørs.utslitt, og ikke i form til å farte eller ha mye besøk..dette må de rundt bare akseptere...jeg har så innmari til bekkenløsning så får ikke til så mye..livet har total forandret seg siden svangerskapet. før var jeg alltid på farten satt ikke en dag hjemme, ellers så hadde jeg besøk..men noe må man bare godta...d å BREMSE ned;);)tar seg opp igjen når bebis kkommer;);)da kommer alle for å se på nusket;) så spar på krefter å tenk på deg selv;) klem:)

Skrevet

Hjelper bestandig med litt forståelse! :)

Skrevet

Slik har jeg det også i perioder.... Det er normalt å føle seg trøtt å sliten, det er lov.....

Jeg prøver å komme meg opp tidlig hver morgen, for kjenner jeg blir extra trøtt av å sove lenge.... helt tung i kroppen......

men ut å treffe folk må jeg innimellom.. klarer ikke å sitte hjemme dag inn og dag ut... er 100% sykemeldt så blir lange dager vist jeg bare er hjemme...

Men dårlig samvittighet trenger du ikke å ha.... :o)

er foresten 32+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...