Fire småtroll Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ...var kommentaren til legen som tittet meg i halsen på legevakta i stad. Måtte bare ringe jeg, ble vondere og vondere, følte halsen snørte seg sammen, samtidig som jeg har 39 i feber. Kraftig streptokokkinfeksjon og en uke på Apocillin :-( Nå sitter jeg under pleddet og synes synd på meg selv.. Men det positive er jo slankekuren da, er jo umulig å spise noe gjennom denne halsen ;-)
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Ja, det er definitivt stakkars deg! Har hatt halsbetennelse én gang, og det var jævli! Au au.. God bedring, og spis yoghurt og lignende.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 det er helt jævlig!!! trykk deg på innsiden av storetåa , samt langs med sidene på tåa ved siden av storetåa.. mest midt på alle sidene..soneterapipunktet for hals ta en varm dusj - stå med strålen mot halsen hilsen ei som har flere sånne runder i løpet av året...
Slalotte Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Dakar Jeg har aldri hatt streptolokkinfeksjon men har hatt skyssesyken(vet ikke helt åssen det skrives), og det var helt forferdelig.. holdt på å svime av bare jeg gikk to trappe trinn.. Jeg gikk ned 12 kilo når jeg hadde det.. så var veldig undervektig.. så ut som en zombi i ansiktet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå