*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har begynt med stikkpiller, skal disse fjerne hemoridene eller lindrer de bare. Kjenner at smertene forsvinner med engang jeg putter en inn. Men får jo vont igjen etter enstund. Må en bruke salve i tillegg eller holder det med stikkpiller ??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 De gjør at årene(hemoridene) trekker seg sammen og tømmes for blod. Bruker både salve og stikkpiller jeg for å få best effekt
Lille`mor & lillebøll Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Stikkpillene skal du være forsiktig med når du er gravid(det fikk jeg beskjed om av legen) Bruk heller salve!! Viss hemoroidene ikke er plagsomme,blør eller er såre skal man la de være i fred...Prøv heller og dytt de tilbake,isbiter og andre kjerringråd. Det er bare vis de er vonde,såre og blør at man skal bruke salve.. Ved fødsel kommer det flere:=(
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Fikk stikkpillene av legen forrige uke men glemte å spørre om salve. De blør av og til og de er vonde, henger jo ut, vondt å gå og sitte. Dytter de tilbake men de kommer jo ut igjen etter en stund. Hvorfor skal du være forsiktig med stikkpiller ????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå