Bebis120408+150511 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 har hatt feber i seks timer ihvertfall, og den går LITT ned når jeg tar en paracet.. men kan jeg fortsette med det? Noen som har vært oppi samme situasjon og fått råd av helsepersonell?
~sjiraff~ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Feber er hvertfall farlig en periode i 1. trimester. Men hvordan det er senere i svangerskapet vet jeg faktisk ikke. Hvis du ikke finner noe på lommelegen eller andre sider så ta en tlf til legevakta. De kan sikkert svare på hvorvidt det er farlig eller ikke.
Smånetta 14.mai Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Du kan nok ta paracet på samme måte som vanlig. Det fikk je beskjed om da jeg hadde febertokter før jul. Gikk til lege fordi jeg fikk opp i 40 i feber uten at jeg var syk, og fikk beskjed om at det var helt i orden for fosteret så lenge jeg fulgte anvisningene på pakken. Jeg ville allikevel ha ringt legevakta bare for å spørre. Evt sånn vakttelefon på et apotek e.l. Det er mye bedre å få det direkte fra helspersonell.
Trulte76 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 bedre du får ned feberen med paracet enn at du går å er varm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå