Gå til innhold

bryllupsflauser... hvor er ringene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

serisøt.. i vårt bryllup.. holdt på å flire meg ihjel...

vi kjøpte oss ikke gifteringer. vi brukte forlovelsesringene, og fikk bare inngravert en til dato i de heller.

så var vi hos fotografen før vielsen, med ringene på, tok jo også sånn fancy-bilde av ringene på hendene å sånt..

anyway...

kom i kirka, å presten sa vi skulle gi hverandre ringene.. men hvor i all verden er ringene??

fikk sånn smålig panikk, før presten lattermildt sa, "ja, disse to har allerede fått ringene på seg"...

for ringene hadde vi jo ikke tatt av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Morsomt ;)

Samme som å stå med fjernkontrollen og kjefte på gubben for at han har tatt den, eller brillene på hode mens man leter etter de ;)

Min mor giftet seg i sommer.

Jeg fikk da en del ansvar bla ringene.

Vi var på en øy og det var ikke godt vær.

Jeg hadde lagt de i vesken min og den igjen i en pose.

Fikk beskjed om at nå kom de med båten så vi måtte stille opp (skulle gå samlet opp i kirken.) Hvor en ringene!?! Jeg fant de ikke. Fikk en til å kjøre meg med båt over for å se i bilen. Ikke der.

Fant de til slutt på gulvet under noe mat.

Så fant ringene rett før vi gikk inn i kirken. Var temmelig stresset da gitt ;)

Skrevet

hahaa!!

vel, når vi kom hjem fra fotografen, (var i alta, å måtte kjøre halvannen time til dit vi skulle gifte oss da, her) så kom jeg akkurat inn døra, pyntet å alt, men ikke i kjolen da.. smurte meg ei skive, å satte tenna i den, da mamma kom løpende inn. "pappa er på tur ned eiet, å han har med tante å onkel, ungan å mor å far!"

da fikk eg panikk..!

dem sku jo ikke se meg før kirka!

så reiv kjolen med meg, å løp til naboen!

som var foreldrene til min kjære sin forlover. så dem fiksa meg opp til vielsen.. puh.. da var eg stressa...

åsså hadde vi bryllupet på et populært turist-sted. på lukket lokale.. trodde vi.. der kom plutselig inn et busslass med koreanere, å begynte å ta bilder av oss!! dem hadde glemt å sette opp skilt at det var stengt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...