mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har aldri, eller i hvertfall det jeg kan huske, ikke blødd neseblod noen gang, men nå!?! nå renner det til de mest upassende tidende! Noen som kan fortelle meg at dette er normalt, eller andre som har opplevd dette? er 9+4 (eller i min 10.uke - forstå det den som vil! jeg har ikke skjønt disse ukeregningene heller jeg da....)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Er slimhinnene som blir veeeeldig skjøre i svangerskapet
Svensk Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Ja, dette har jag opplevd i mine begge graviditeter ! Det ær normalt... eller ikke ovanligt heter det kanske. Jag bløder alltid næseblod lætt under graviditeten blir det ænnu oftare. Slapp av du !
*mary had a little lamb Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er 10+1 og opplever akkurat det samme. Tre dager på rad har jeg plutselig begynt å blø neseblod. Blir litt engstelig, og finner ikke noe om det i gravidebøkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå