Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 For nå er frøken Attpåklatten lei av dårlig immunforsvar og kropp som tar imot det meste av smittestoffer. Nå skal det renses og jeg har startet på en 20 dagers rensekur med Ortis Detox og Vita Biosa (nam nam gjærede melkesyrebakterier;-). Nå skal kroppen tømmes for avfallsstoffer og oppblåst mage, nå skal det svettes og flys på do:-) Gleder meg allerede til virkningen setter igang. Kanskje jeg rett og slett kan få tilbake kropp og pust og alt det som er tegn på sunnhet og velvære igjen:-) Hei på meg da jenter - så jeg klarer å være flink til å holde meg unna alle nei-tingene..............................:-)
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hehe.. jeg bare hengte meg opp i "svettes og flys på do" jeg... og da synes jeg nesten synd på deg ett øyeblikk!! Men nam nam melkesyrebakterier???? Går det ann da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Heia heia heia heia!!!!!!!!!!! Men si meg........-funker det da+????? Høres jo litt dritt ut å drikke gjærende melkesyrebakterier... Men om bassilluskene blir borte er det kanskje verdt det.. HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Blander de melkesyrebakteriene i litt juice så sklir det ned på høykant:-) Man må lide for skjønnheten ikke sant:-) Og når jeg i tillegg vet at tarmens indre overflate utgjør nærmere 400 m2 så er noen skjeer med dette i løpet av dagen helt ok:-) For nå skal det bli rent og sunt inni meg:-))) Jeg har gjort dette mange ganger før, men det er nok noen år siden nå. Så jeg vet hva jeg får igjen om jeg gjennomfører det. Masse energi og vitalitet og det vil snille jenter ha - ikke sant!!!
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Ja kan du garantere at jeg blir skjønn, så kan jeg lide jeg og;=) Energi og vitalitet er heller ikke å forakte! Lenge siden sist kan man si... Jeg tok en fastekur da jeg var sånn cirkus 19 (og gravid uten at jeg var klar over det enda) .... trodde jeg skulle døøøøøø av sult!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Hehehe, ja slikt kan vi ikke ha noe av:-) Jeg kan spise normal mat, men har på egen hånd bestemt (fniiiis) at jeg skal prøve(fniiiiis) å holde meg unna(fniiiiiiiser ennå høyere) sjokolade og brus.......................sukk.............ihvertfall begrense inntaket noe...........sånn ja, det så bedre ut:-)
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Haha... ja det blir det samme som om at jeg skal holde meg unna potetgull og brus!!! Begrense inntaket høres mye vennligere ut!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2008 Vi er da modne nok til å formulere oss etter forholdene:-))
Gummelillan Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Du Klatten, det der hørtes egentlig litt intr ut. Fortell mer da? Spise normalt? 20 dager? Mye som smaker ekkelt, eller til å få ned? Hva skjer med kroppen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Hun gikk fra oss til fordel for et tv-program...
Gummelillan Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 Så dårlig gjort da. Når jeg endelig har fått logget meg på... ;-)))) Alt vel her inne?! Trives du i nytt hus forresten?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 Veldig godt.. Selv om det tok et år isteden for 5 mnd å bygge huset. Men det har blitt veldig bra. Og det er så deilig med alt nytt. Trengte liksom ingen storrengjøring til jul :0))
Gummelillan Skrevet 24. januar 2008 #13 Skrevet 24. januar 2008 Kan tenke meg det, ja! Du vet; den som venter på noe godt... ;-) Det der med at det ikke trengtes storrengjøring hørtes deilig ut. Ble ikke noe storrengjøring her heller, men det gikk mer på tid enn behov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå