lillespiren2:) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hei! Jeg er fremdeles i full jobb, trener og kjenner at jeg har masse overskudd. Ikke noen kroppslige plager. Er i uke 26 nå, og føler jeg virkelig kan nyte graviditeten fullt ut! Flere som er heldige?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Responsen tyder kanskje på at du er av de heldige... Selv er jeg i uke 19, men har får eller ingen plager knyttet til svangerskapet. MEN...jeg har og hadde før jeg ble gravid to prolaps i ryggen, så jeg får liksom ikke nyte mitt gode svangerskap lell
Maigutt08+aprilspire Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er visst også av de heldige. Føler meg i strålende form! Er i uke 24 nå. Var fryktelig trøtt og litt kvalm fra uke 8 til 14, men da det slapp har alt vært supert. Ryggplagene jeg hadde før jeg ble gravid er helt borte - HURRA! Og jeg har mer energi enn på lenge. Har forholdsvis rolige dager i og med at jeg studerer via nettet, men jeg trener flere ganger i uka og sitter ikke i sofaen hver kveld...Nyter virkelig å ha en liten krabat sprellende i magen
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er i uke 25, trener og jobber og har det helt supert:) Føler meg kjempeheldig så jeg håper det varer, og at fødselen blir tilsvarende enkel.. hehe:) Og hvis ikke så overlever jeg nok likevell!
lillespiren2:) Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Hei:) Godt å lese at flere også har det toppers:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg må vel si at jeg er en av de heldige, men etter en litt vel strevsom tirsdag er jeg fortsatt sliten. Merker at hvis jeg gjør for mye en eller to dager så tar det en stund før jeg egentlig kommer meg igjen. Men generelt har jeg det kjempefint og bare nyter å gå tur, slappe av og kose meg med magen som vokser
rosami Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Hei! Jeg er i uke 23, og er i kjempeform! Har mer engergi nå, enn ellers jeg! Svever på en deilig lykkebølge tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå