nr2-imagen:) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Er i uke 6. Om dagen føler jeg ingenting. Men på ettermiddagen føler jeg at magen er litt oppblåst! Buksa blir litt trang...Vet at det er litt tidli å merke noe på magen... Kanskje det er bare innbilning??
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er også oppblåst på kvelden. Har lest her inne at det er fler, så da håper jeg det er vanlig. Er første gang for meg...
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Oppblåst ja, jeg føler meg som rene gassballongen! Er min andre gang dette her og det var likedan med førstemann. Det går over..... etter hvert.
nr2-imagen:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 oki det høres bra ut!!! Går bare og fiser!!! hehe
solstråla78 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jepp,jegerogså veldigoppblåst. Veldig plagsomt å ha masse luft i magen. Kan jo ikke fise når det er andre tilstede. Vondt i magen når man må holde igjen også.. Er gravid med nr.2, var også oppblåst med nr.1. Noen som har noen råd for å redusere oppblåstheten? Vet jo at jeg bør la være løk, kål, erter, kunstige søtningsstoffer, tyggis, kullsyre osv, men jeg mener når man allerede har fått luft i magen..
LilleStjerne Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er 9+1 og ser helt "normal" ut når jeg står opp om morgenen men om kvelden ser magen ut som en hevet brøddeig. Har vært sånn hvertfall siden uke 6.
ballblom Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er fremdeles ganske oppblåst om kvelden (uke 20), så dere kan belage dere på å ha det sånn en stund ;-)
Kulå Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg også er veldig oppblåst, særlig om kvelden. Bruker minifom tabletter, som jeg synes hjelper. De er helt ufarlige da de kun virker i tarmen. Ellers så sa legen min at jeg kunne bruke kulltabletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå