Gå til innhold

Liten blødning nå.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 cm åpning i dag, hadde en liten blødning nå, men tror ikke det var slimproppen,... Ringte føden nå som ba meg vente på rier før jeg gjør mer... Noen som vet om de mest sansynlig kommer i løpet av kvelden/natta nå da? Blødningen er vel tegn på at livmorhalsen åpnes mer.... Håper det snart skjer noe, er ved terminen nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der er veldig vanskelig å si når riene kommer,men at du er i startfasen, er det vel ingen tvil om,du får ta tiden til hjelp.prøv å gå enten ute eller inne,det kan sette litt fart på tingene.lykke til

Skrevet

Hei. Jeg var inne på kontroll på sykehuset på mandag fordi jeg også hadde begynt å blø litt. De konstaterte da at jeg hadde 3 cm åpning og at alt er klart. De beskrev det som en tegningsblødning. Jeg har termin om 4 dager, men fortsatt så venter jeg.. phu.. :s Blir jo ekstra utålmodig da når man vet at man er i startfasen, men ennå ikke har kommet skikkelig i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...