Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 For 2 mnd siden fikk jeg satt inn horomondspiral (levanova, eller hva den heter). Jeg har tidligere reagert på p-piller/p-sprøyte, ved at jeg får et helt enormt sinne. Men fastlegen min sa at horomondosen i spiralen var så liten (daglig dose=en minipille i uka) at det var ytterst få som reagerte. Men det tror jeg at jeg har. Jeg er så sint, hele tiden. Alt irriterer meg og jeg kjenner jeg har et helt fjell av sinne og raseri inni meg. Omtrent som da jeg tok p-sprøyten, ravende gal tispe. Dessverre så går dette utover omgivelsene mine:( Ungene får kjeft selv før de gjør noe galt og sexlysten min er ikke-eksisterende, noe som frustrerer mannen min. Dere med horomonspiral; har noen av dere reagert på denne måten? Fysisk sett er alt fint, men inni meg har jeg det fælt:( (Slitsomt å være rasende hele tiden, 24/7, sånn i tilfelle noen tvilte på det) Takker for svar=)
Pampers123 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har hatt det, men reagerte ikke på den i det hele tatt sånn phsykis.. Fikk bare masse vondt i magen. Kan du ikke bruke noe annet?
pøber´n & je Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg reagerte på samme måte på spiralen som deg. Men det roet seg da. Men jeg blir fortere hissig nå, enn når jeg er hormonfri. Så jeg burde nok ta den ut
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Det staves psykisk. Tja, siden jeg ser ut til å reagere på horomoner rent generelt så er det vel bare tre ting for meg: kobbespiral (men jeg har nok smerter og mensblødning allerede), kondom (ikke så veldig sikkert, blitt preggers på den før) eller ladycomp etc., som jeg ikke helt vet om jeg stoler på heller. Noen flere som vil fortelle om sine reaksjoner, eller ikke-reaksjoner?
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Grrr, blir enda mer forbanna vet å tenke på at 1205 kr + to besøk hos legen blir kastet ut av vinduet:/ Hvor lang tid tok det før det roet seg for deg, pøber'n?
Pampers123 Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Men, er det ikke en sånn garanti greier for spiral? Husker legen min sa noe om det da jeg fikk satt den inn for noen år siden.. Har du prøvd p pilla som heter Loette?Vet bare at en bekjent av meg har vært myyye plaga med hormoner ved p pille bruk osv, men denne pilla gjorde susen
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Spørs om den har noe å si for denne saken, skulle tro den gjaldt mer på virkningstid Har prøvd mange forskjellige p-piller uten hell. Sinna blir jeg lell:/
pøber´n & je Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Det tok vel noen mnd før det roet seg, men merker at jeg har et humør fra h***** litt for ofte. Du kan ta den ut og selge den. Da kan du ikke ha brukt den mer enn 4 mnd. Men jeg tror egentlig ikke det er så stor etterspørsel etter brukte HS, og du må selv finne en kjøper
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Haha, selge den???? *nålerjeggodther* "Hei du, jeg har en brukt horomonspiral, meget pent brukt, kun hatt inne i 2 mnd, vil du ha den? Selges for en billig penge..." Joda, synes jeg kan se annonsen på finn.no Tror jeg ber legen pælme den i søpla i stedet:P Men da er det kanskje et håp likevel. Ellers er jeg fornøyd, bortsett fra min mentale tilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå