Gå til innhold

Lekegrind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke det til førstemann, men nå som vi venter andremann så lurer jeg på om det kanskje ikke er så dumt å ha? Det er jo litt tryggere med tanke på at 2 åringen ikke kommer til så lett dersom mamma må fikse noe på kjøkkenet o.l.? Nå skal jenta vår gå i barnehagen da, men tanken er jo å ha henne mer hjemme nå som jeg selv er hjemme.

Skal dere ha lekegrind?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker litt som deg, men har ikke bestemt meg enda. Tror jeg venter og ser hvordan det går.

Skrevet

Absolutt! Hadde det med nr 1 og har så vidt rukket å ta den bort før nr 2 kommer. Lekegrind med høydejustering er HELT TOPP. Da kan du legge barnet der når du styrer med annet, går på do osv. Dessuten kan man jo henge opp kule ting som barnet stimuleres av. Og så slipper man å tenke på alle støvkaniner på gulvet...

Førstemann sov som en engel i lekegrinden. Det er et må ha for meg.

Skrevet

Er førstegangs, men har fått det anbefalt på det varmeste fra venner, så her står lekegrinda klar i stua :o)

Skrevet

Hadde det til førstemann, og den skal fram igjen med en gang lillebror kommer. Men vi hadde bare tre sider i den de første månedene, og også etter at han bevegde seg bedre. Bare akkurat da han drev og rullet og krøp litt ukontrollert hadde vi fire sider.

Der vi bodde da hadde vi så liten stue at det var viktig for meg at vi ikke tråkket over "lekeplassen" hans. I tillegg er det fint å få dem litt opp fra gulvet, med tanke på temperatur og sånn. Nå tenker jeg som deg at det er greit at toåringen skjønner at lillebror trenger sitt eget område.

Skrevet

synes de er så stooore. hadde til nummer en men brukte den ikke. lå på gulvet og kunne ikke finne på noen spikk i vår leilighet...men tenker på toåringen denne gang...koseklemmer kan jo bli litt brutale. ikke glad for å få den i hus igjen...

Skrevet

Vi har en guttepus med litt temperament, og siden vi ikke vet hvordan han kommer til å reagere på lillemann når han kommer skal vi definitivt ha lekegrind! Tenkte kanskje å kjøpe den typen som har nett rundt i stedet for sprinkler, da unngår vi at når lillemann har blitt større f.eks. får tak i halen til pus gjennom sprinklene når han går forbi... Og så er jo lekegrinda en ypperlig plass å hive alle lekene oppi når man skal rydde på kvelden etter leggetid:)

Skrevet

Blir 4 år mellom 1 mann og 2 mann her, men tror vi skal ha det denne gangen. Er jo veldig greit når man skal dusje, gå på toalettet, gjøre husarbeid etc:-)

Skrevet

Jeg har hatt lekegrind til mine. Synes det er greit å ha dem der når jeg skal på toaletten el.

Også om våren/sommeren, og terassedøren står litt åpen, så er det greit at babyen ikke får trekk på seg.

Nå har jeg og en 2 åring i huset, og han er utrolig aktiv, og kaster rundt seg med leker, og suser rundt på en sånn sparkebil, så jeg hadde nok vært temmelig stressa, dersom jeg skulle hatt vesla på gulvet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...