Gå til innhold

Dere med barn på 4-5 måneder! Har dere fast leggetid ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når lillegutt var 5 mnd hadde vi ikke faste rutiner. Men begynte å bli fast halv ni fra ca 6 mnd tenker jeg..

Skrevet

Her blir det kl 19.00 som med de to andre.

Skrevet

Ikke helt i den katogorien naa da, men vi begynte i 3 mnd alderen.

Skrevet

Ok=) Vi begynte med i 10 tiden Men så begynte han selv å drøye til 11-12:/ Vi venta bare på å få legge oss selv! Men nå har vi fått han i seng i 8 tiden hver kveld! Lurte litt på om det var tidlig når han er så liten.

Nå vokner han på natta for mat da, det gjorde han ikke da han la seg i 10 tiden! Men er jo ikke så rart da:P

Skrevet

Ja, da gikk mini og la seg kl. 20.00 trøtt eller ei ...

Nå er han 6 mnd og vi har måttet flytte leggetiden til 19.00 fordi han sjelden holdt ut så lenge som 20, så da ble det bare grining!

Skrevet

Lurt!=) Jeg tenkte at jeg ikke kunne legge lillegutt før han var trøtt jeg! Men da blir det jo ingen rutiner! Han var jo oppe helt til 12 noen ganger:/

Skrevet

Begynte tildig med fast leggetid. Var nok bare ett par mnd når vi begynte å legge han i 19 tiden. Måtte jo mere opp på natta og amme, men fikk voksen tid på kvelden.

Skrevet

Han legger seg samtidig som storebroren, kl 19.30. Da er han trøtt. Godt å kunne slappe helt av om kvelden. Han er 4mnd

Skrevet

Hun legger seg mellom 19.30 og 20.00 hver dag! Hun er 5,5mnd.

Skrevet

Samme her! Står gjerne opp på natta jeg nå, når jeg kjenner hvor herlig det er å ha fri fra kl 20. 00

Skrevet

Har de mange nattmåltider da? Og når er det morgen?

Skrevet

Jenta vår har lagt seg til samme tid ca fra hun var 2 måneder.. Hun legger seg rundt 19.00, og er 3 1\2 md nå.

Skrevet

Dei begynte å bli faste i den tida. Kveldsstellet starta i åttetida, og så var ho i seng mellom halv ni og halv ti, alt etter kor lang tid badinga tok.

Skrevet

Vesla her har sovet hele natta siden hun var 4 dager. Hun har lagt seg kl 20 hele tiden, men nå begynner hun å bli trøttere om kvelden, så nå legger hun seg like over 19. :)

Skrevet

Min legger seg kl 19.30. Spiser en eller to ganger om natten. Står opp mellom kl 7.30 og 8.30

Skrevet

Legger seg klokken 19.00, og sovner tvert. Deilig. :-) Så legger storebror seg mellom 19.30 og 20.00.

(Minsten våkner et par ganger om natta.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...