camillah 2 små Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er så stolt, tuppa vår har endelig klart å snu seg fra rygg til mage! Hun har nettopp fylt fem måneder, så vi har gått og venta litt på det... Vet ikke hvorfor det føles så stort med akkurat dette, men det er visst en viktig milepæl.. tror jeg.. Uansett. Hun har snudd seg flere ganger, men bare til venstre side. Hun har også begynt å åle seg baklengs på gulvet, så jeg sier at hun er venstrevridd og baklengs, rett og slett! Er det flere her som har opplevd at de små har gjort noe nytt i det siste, kanskje?
Tussa og Sofie Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Kanskje ikke like stort dette, men trollet på 12 uker har begynt å ta etter leker og ting som henger fra babygymmen ) Flinke jenta, hehe!
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 å, det er så herlig når de gjør noe nytt Jeg blir like stolt hver gang!! Gutten min er 8 mnd. Da han rundet 7 mnd skjedde det veldig mye. Da reiste han seg første gang Forrige uke lærte han å vise hvor stor han er, leke borte - titt tei uten hjelp og han prøver faktisk å knipse. Hehe:) Så morsomt å se på. Det aller siste som han begynte med Tirsdag er å si pappa og krabbe rundt og lete etter han(før han kommer fra jobb) og blåse sånne prompelyder på magen vår. Han blir så stolt når han klarer noe nytt, og det er jo så gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå