juni-august-mai gull:):):) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 jenta mi har ikke interessen for brystet lenger så ammingen her er veldig forminsket,hun får et grøt måltid og et middagsmåltid...hun får vann og mm....pumper og gir fra kopp(flaskenekt)men er det noen spes mengde melk hun bør ha i denne alderen,lurer på om jeg må spe på me mme....hun ammes om natten,morgen,midt på dagen og kvelden.
Ladybug~N&E Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 tja.. min er snart 5mnd da. den 31. han spiser ca 180 ml mme til frokost ca 160ml mme til lunsj med litt fruktmos grøt av 80ml mme og 80ml mme ved siden av til middag. fruktmos til dessert. ca 180ml mme til kvelden av og til litt mer eller mindre. i utgangspunktet tilbys han ca 800ml mme i døgnet. 4flasker a 200ml. (får i seg ca 750)(har ikke lyst til å pøse på med så mye grøt og annet når det ikke er nødvendig) han har begynt å nekte å drikke så mye mme av og til så jeg lager til grøt og henter fruktmos når han ikke vil ha de 200 mml mme som jeg gir han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå