nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Bengta? jeg synes det er superrart, og at det MÅ være ett kallenavn/forkortelse, men sambo synes det er helt alminnelig og er sikker på at han har hørt det maaaange ganger før...
NoDoubt Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Nei, det har jeg aldri hørt! Er det et jente-navn?
**Min nydelige Milla** Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 ALDRI hørt nei.. Ikke noe alminnelig navn det der
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 ja... sambo mener at det er jenteutgaven av bengt... men han sier mye rart som han finner på og tror selv... haha kjenner ei som heter det, så det er ett navn...
Gjest ->>- Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Ja. Innbiller meg at det ikke er helt uvanlig som fornavn i Sverige.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden?s=b&search=bengta&c=Alle+opprinnelser&Submit=Finn+navn aldri hørt det jeg..
hit og dit Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Nei det har eg ikkje høyrt før, men slike ting varierer fra sted til sted. Eg hadde aldri høyrt navnet Bergljot før, mens det var eit heilt vanlig navn på eldre damer for sambo. Han derimot hadde ikkje høyrt navnet Guttorm før og det er eit vanlig gammalt navn der eg kjem frå
Gjest ->>- Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 Han kan vel på en måte ha rett i det. Det er en skandinavisering av Benedicta, akkurat som Bengt er det av Benedict.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå