Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hei, må bare spørre deg om gutten din heter ulvar og om han evt er oppkalt etter sagaen om isfolket? er så fasinert av den serien og husker så godt ulvar:-)
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hei :-) Han er ikke direkte oppkalt derfra, men har lest den for å si det sånn, hihi... Hadde lyst å kalle barna mine opp etter naturen på en eller annen måte. Liker ulver veldig godt, og tenkte først på bare Ulv. Skjønte at det ble litt for drøyt, så kom jeg til å tenke på Ulvar (vet ikke om jeg hadde kommet på det hvis ikke jeg hadde lest Isfolket...), og synes egentlig det var veldig fint. Men håper min Ulvar blir litt snillere da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå