jojipoppa Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hvilke kvaliteter ser du etter hos en assistent og må man nødvendigvis ha hatt masse barnehageerfaring for å gjøre en god jobb?
Rotekoppen88 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 nei man trenger ikke nødvendigvis masse barnehageerfaring, første inntrykk blant ungene har mye og si, Jeg var med på intervju runde engang og vi hadde så si bestemt oss for ei helt til vi tok henne med på omvisning i bhg, hu satte seg ikke ned å snakket med en eneste av de stakkars barna so mprøvde å få kontakt med henne, så ikke deres vei engang nærmest. At man viser engasjement og klarer å redegjøre for hvorfor man ønsker å jobbe nettopp i bhg er viktig for meg.
Elletuppa Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Hei, har erfart at de med lang erfaring ovehode ikke betyr at folk er dyktig i jobben sin. Kvaliteter jeg mener er viktlig: Fokus på barna Positiv Godt humør Kan samarbeide m resten av personalt og foreldrene Ser hva som skal gjøres Pålitelig Fleksibel
jojipoppa Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Ok.. Takker for svar... Alle disse tingene Elletuppa nevner føler jeg selv, og har fått mange gode tilbakemeldinger på den tiden jeg har jobbet som vikar i forskjellige barnehager.. I den barnehagen jeg jobber i nå har jeg flere ganger fått høre at jeg har mulighet til å få fast jobb etterhvert og at de er veldig fornøyde med meg... Nå er det tid for å ansette en ny, og jeg har fått høre at hvis det kommer en søker som har lengre barnehageerfaring en meg kan det hende han/hun får jobben..Fordi barnehagen trenger flere folk med barnehageerfaring da det ikke er så mange av dem..Da får jeg følelsen av at det jobben jeg gjør ikke er bra nok... Er god nok som vikar...de har vært så glad for å ha meg der og kunne ikke klart seg uten meg har jeg fått høre mange ganger...Men til fast stillig virker det ikke som jeg gjør en god nok jobb....Huff..
jojipoppa Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Ikke noe gøy å gå på jobb når det er slik som dette..Man gjør så godt man kan og tror det er bra nok, men nå føles det som det ikke er bra nok.. Trives egentlig veldig godt i denne barnehagen og kan aldri tenke meg å jobbe med noe annet enn barn,,,men nå har jeg mistet motet litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå