mamman til leon og Noah Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 har dere lagt på senga til babyen?
Lillegull2008&2010 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Ja jeg gjorde det for 2 dager siden har fortsatt 15 dager til termin, jeg bare klarte ikke å holde meg lengre har lagt pledd over da så det ikke skal bli så støvete til han kommer ut det ligger iallefall nyvasket og nystrøket der nå
Marit & de 3 knøttene Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Å det er så koselig å ordne senga til babyen! Har ikke termin før 14 mars jeg så jeg skal vente litt til, men det klør allerede i fingrene etter å sette i gang å ordne og "bygge reir"!
mamman til leon og Noah Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 hihi jeg har også lagt på senga, men har et pledd over... åh gleder meg så til å se nurket.... har 19 dager igjen...
Lillegull2008&2010 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Okei, da var det ikke bare meg venninna mi begynte nesten 2 mnd før hun, så jeg slo henne godt iallefal Ikke at det hadde klødd så mye i fingrene før den kvelden jeg gjorde det, men da klødde det skikkelig ;D det var skikkelig koselig å ordne senga iallefall. Lyseblått trekk med maange små hvite stjerner på, også pleddet som min mor har strikka og tovet + bamsen som vi har kjøpt + den som niesa mi på 4 har kjøpt nedi.. Nåååå... tror jeg må gå å se på senga igjen
UngVoksen-over termin Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Har skrudd sammen sengen, satt på sengehimmel, madrass, sprinkelbeskytter og lagt i dyne og pute... men har ikke lagt på sengetøye enda. :-) Det tar jo bare to minutter å gjøre, så det legger jeg på når vi kommer fra KK :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå