ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Nå må jeg ta et valg ang videre jobb, siden jeg er ansatt 2 steder, og premisjonen fra det ene stedet snart går ut. Tror jeg har bestemt meg, men håper jeg velger rett! Hadde dere valgt en jobb der: 1- det innebar 2 timer pendling tur/retur og som det var sinnsykt stress hver dag, men miljøet var ok. Det som er positivt er at jobben er fast og at man er sikret jobb unsett - om så avdelingen skulle legges ned (noe det ikke er snakk om). eller 2- der du har kjempekort vei og som du trives godt. Ikke like mye stress, men store utfordringer, fordi du har mer aleneansvar. Det negative er at man er kun sikret at stedet vil bestå i 2 år til, og da er man ikke sikret jobb videre, selvom det blir sagt muntlig at sjansen for jobb er stor. Målet er at det skal fortsette å være noe der etter 2 år også.
Frk. V *juli-11* Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 alternativ 2.. 2 timer pendling hver vei, med en 1 åring hjemme? Aldri i livet
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Troooooor jeg hadde gått for nr 2... 2 timers pendling og mye stress?? :/ Næææi...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Ok, da ordla jeg meg kanskje galt: 1 time hver vei - 2 timer fram OG tilbake
Mille** Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Nr 2, uten tvil! Nr 1 høres lite familievennlig ut.
snartmammapåny Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Hadde nok tatt alternativ 2 En halvtime er max pendletid(en vei) for meg. Alt over det er ikke noe jeg hadde orket på langsikt, så slik sett blir begge jobbene usikre på langsikt. Så da hadde jeg nok valgt den jobben som lå nermest og som var mest utfordrende mtp ansvar. Siden jeg er en perosn som trivs med ansvar i jobbsammenheng.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 alt. 2.. mye som kan skje på to år tenker jeg da..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2008 Takk for svar Da er dere enige med meg, da Den første jobben jeg skrev om er som sagt MEGET stressende. Man går omtrent rundt seg selv... men at den er fast, er gull verdt. Nesten ingen der som har fast stilling. Men trives så godt på det andre stedet - ikke minst pga kort vei! Problemet er bare at jeg har bindingstid på 3,5 mnd på jobb nr1, så jeg må ta igjen endel der før jeg evnt. kan slutte. Da må jeg i tilfelle få perm fra jobb nr. 2 så lengs . Håper det ordner seg på et vis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå