Trinity79 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ....liten/stor? Guttemage/jentemage? Litt ekkelt å legge ut bilde av magen sin, men litt moro også...hihi;-) Håper flere vil være med, så kan jeg gjette også;-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Aner jo ikke hvor langt på vei du er, men jeg ser en liten guttemage
Trinity79 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Oj, trodde det sto under bildet jeg...hihi....25 uker er jeg;-)
Figa *Fødeklar* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Så utrolig fin mage du hadde. Jeg synes den var litt liten siden du er 25 uker på vei. Legen min lo av meg når jeg spurte om man kunne se noen forskjell på om det ble gutt eller jente på magen, men jeg synes det ser ut som en liten gutt som er der inne. Ville du ikke vite hva det var på UL?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei, Kjempe fin mage! Jeg er 24+3 idag ... og har nesten like "stor" mage som deg! Lykke til med alt videre ) Klem DD
Joikaboll@ Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Så liten søt mage du har :-) Også 25 uker alt. Magen min er sikkert dobbelt så stor og litt til, og bare 21 uker Er det førstemann du venter?
Sikkertforgammel Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Ikke kjempestor mage, men fin Tror du får gutt.
jaja.. Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 Nyyydeleg mage! Heilt passe stor Gledar meg til eg får ein fin gravid mage og. No ser eg berre dvask og småfeit ut, 15 veker. Men er jo og nokre kilo for mykje.
Trinity79 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk for alle svar;-) Jeg skal ha baby nr 2, og har derfor hørt at folk synes jeg er litt liten, men jeg var ikke så stor sist heller, og synes jeg er stor nok! ;-) Det morsomme denne gangen er at jeg var heeeelt sikker på at det var en gutt der inne, og blir ikke kvitt den følelsen, selv om jordmor på ul var 100% sikker på at dette også er en jente;-) Skikkelig merkelig... Pga at jenta vår sist hadde lav fødselsvekt, skal jeg på ul i uke 32 også, så da får vi jo se da, om jeg, eller jordmor har rett;-) hihi... Må bare legge til at det er heeeelt greit for meg om det virkelig er en liten prinsesse igjen, men de har jo tatt feil før, ikke sant, og gutte-følelsen vil ikke slippe;-) Hmm, er det bare jeg som har sånn følelse, eller er det fler der ute?? Ha en fin dag, jenter;-)
Figa *Fødeklar* Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er gravid for første gang og jeg føler også på meg at det er en gutt.. Men jeg er bare 16 uker på vei da. Skal på UL 5. februar. Gleder meg!!
**Oktober-mamma** Skrevet 25. januar 2008 #14 Skrevet 25. januar 2008 Du var jo liten og nett:) Kjæmpe fin mage:) Tror det er en liten gutt jeg! Jeg er 26 uker i dag, tror jeg er litt større.. Begynner å bli tungt:S Venter ei lita Madelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå