Gå til innhold

sjekke urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bittelitt utslag på leukositter (tror det heter det) på forrige kontroll. Men av og til nå merker jeg at det svir litt/gjør vondt i tissen, og dette kjenner jeg ikke når jeg tisser. Merker at jeg må veldig på do noen ganger, men klarer ikke å få ut så mye.

Noe å sjekke ut? Eller vente å se litt til?

Dette ble litt intimt, så blir anonym her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)har det sånn jeg også.har også klødd en del i det siste der nede.venter og ser litt jeg.litt usikker.har ikke slått ut noe negativt på urin prøva.burde jo finne det ut på den.

Skrevet

Siden du klør, kan det jo hende at du har sopp.

Ville snakket med legen min om urinveisinfeksjon og hva du skal gjøre, siden det ikke er noe bra å ha det når man er gravid. Men du kan jo drikke masse vann og appelsinjuice og se om det går vekk.

Hvis det ikke gjør det, eller kommer tilbake, ville jeg begynt på antibiotika.

Skrevet

Hei! Hvis du har UVI, så merker du det som regel, men det kan visst være litt vanskeligere å oppdage når man er gravid. Jeg fikk akkurat påvist kraftig UVI, og DET merket jeg. Tisset blod, og svidde noe veldig. Som sagt over, så kan det hjelpe mye å drikke MYE, slik at du kanskje skyller ut bakteriene.

Skrevet

Ett lite kjerringråd som har funka for meg er å sette meg på ei bøtte med varmt vann/lunka med masse grønnsåpe i.. Det trekker ut bakteriene. Nesten fått UVI 2 ganger, satt meg på bøtta ei stund og borte ble det..

Verdt ett forsøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...