MamiMaribel Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ..........håper babyen har snudd seg for deg! :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 OOOOoooo, sjiraffen!!! Så spennende! Krysser fingrene for at hodet er ned og stumpen opp i morgen. klem
~sjiraff~ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Tuuusen takk!! Er spent selv, han har vært veldig rolig i dag (uvanlig) også synes jeg at hikken satt lenger ned enn vanlig. Så jeg håper og krysser alt jeg har ) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå