Gå til innhold

Hvor lang tid tar kveldstellet hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke inkludert kveldsmat ;-)

Her tar det vanligvis ca 20-30 minutter fra vi går opp på badet til alle tre ungene er vel i seng, har blitt stelt, pusset tenner, de to store blitt lest for og mini ammet. Og da er det faktisk tyst etterpå også! Deilig, slik har det ikke alltid vært...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30-45 min.. men det er ikke stille.

Skrevet

det tar vel 5-10 minutter,men det er med kos og tull =)

Skrevet

Eldste steller seg selv, så vi har "bare" ei, og det tar ca 10 minutter fra vi går inn på badet til nattasangen er sunget og go natta er sagt. Og fra da er det stilt. :o)

Skrevet

Ca 5-10 min. Ca 20 min hvis det er bading på gang :)

Skrevet

10 min kanskje 15.

Etter kvelds saa er det opp paa badet, av med klaer, en liten vask, pusse tenner, paa med bleie og nattdrakt. inn i seng, synge en seng og saa sover dem :)

Skrevet

Varierer litt, men i dag tok det ca 10 min.

Vask-ny bleie-pysj-kos med mamma og pappa-senga og nå sover han :o)

Skrevet

Vanlig stell og lesing på sengen tar til sammen ca. 20 min. Da utgjør lesingen selvfølgelig mest.

Tror vi er på badet i ca. 5-7 min:-))

Vi har bare en, og hun er tre og et halvt.

Skrevet

Ca 30 min tenker jeg.. Fra vi tusle på badet, gjør det som skal gjøres der.. Tusle inn på soverommet, der leser vi en bok eller to, synger de faste sangene sier natta, slukker lyset og da er det stille..

Skrevet

Tar en halv evighet synes nå jeg når det er bare en vi skal stelle. Han skal så mye greier og konsentere seg om det vi skal er ikke lett. Tar vel 20-25 min

Skrevet

Mellom 15 - 30 min. Kommer ann på om de skal bade eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...