Gå til innhold

Jordmødre på Grünerløkka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg skal henvende meg? Og noen å anbefale evt i omegn?

Når tok dere kontakt med jordmor?

Takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henvendt deg til helsestasjonen nærmest der du bor... :)

Skrevet

Takk for svar. Ja, har akkurat fått med meg det, men det er visst to helsestasjoner å velge mellom:) En i Mailundveien og en i Solhaugveien. Bare lurer på om noen har noen erfaringer med hvilken som er best, og evt navn på en god jordmor?;-)

Skrevet

rodeløkka helsestasjon! Jeg var veldig fornøyd der. synd jeg har flyttet nå...

jeg var på solhaug under legekontoret først, men ble flyttet over til rodeløkka etter noen ganger. det er jeg glad for. Bedre!

Skrevet

ligger i christiesgt. er en åpen barnehage der også.

Skrevet

Takk for svar, men det virker som om den på Rodeløkka er nedlagt eller flyttet? Vet du noe om det?

Når jeg søker på gule sider på Rodeløkka helsestasjon kommer Sinsen helsestasjon i Mailundveien opp! Kanskje den har flyttet dit? Vet du noe om det?

Så ut fra intenett og telefonkatalogen kan det se ut som om det "bare" er to helsestasjoner på Grunerløkka. Enten Grunerløkka helsestasjon i Solhauggata, eller Sinsen helsestasjon i Mailundveien....

Var det den i Solhauggata du hadde prøvd?

Skrevet

tror ikke den på rodeløkka er nedlagt her er adr og telefonnr: Christies gate 38, tlf. 23 42 22 50

Jeg tror at grunnen for at jeg ble flyttet fra solhaugsgata, var fordi den skulle nedlegges...hm...men jeg husker ikke helt.

Jeg har vært 2 ganger på sinsen helsestasjon ( i ferieaviklingen) der hadde jeg en jordmor som var veldig flink, men husker ikke hva hun het. Men den siste delen før fødsel hadde jeg en jordmor som het wenke på rodeløkka helsestasjon/christies gt. Når man går høygravid på sommeren, er sjangsen stor for at det blir en del bytte på jordmødre.

Men hvis helsestasjone på barnashus i christiesgt er nedlagt, var det veldig synd, for der var jeg sååå fornøyd, særlig etter fødsel.

syntes solhaugsgt var veldig trist. men kan jo tenkes at de har pusset opp og gjort det moderne å fint der. ...! hadde bare en jordmor der, å hun var yngre enn meg. syntes det var litt sært...

Skrevet

Igjen tusen takk for svar:-)

Når jeg søker på det tlf nr du ga meg i telefonkatalogen kommer Solhauggata 2 fram!? Hmm..

Får prøve å ringe dem imorgen.

Hvor langt var du på vei før du tok kontakt med jordmor?

Skjønner godt at du synes at det var litt sært med en jordmor som var yngre enn deg selv. Kan fort komme i den situasjonen jeg også (blir 35), men håper på en med lang erfaring (uten å være utbrent;). Fin balansegang det der;)

Skrevet

sist gang jeg gikk gravid, var jeg hos jordmor i solhaugsgt i uke 16. Da hadde jeg vært hos lege i uke 10 først.

kanskje de virkelig har lagt ned.

Jeg var som sagt bare ett par ganger der ( solhauggt.), så jeg kan ikke utale meg så mye på hvordan de ansatte er der...men husker det var så mørkt å trasig.

Hvis det er samme telefonnr, så har de sikkert overflyttet dit.

Det er 4 år siden jeg var gravid sist, så mye kan jo ha skjedd siden da.

Er fint med en jordmor man kan stole på. jeg synes godt de kan ha barn, noe som viser litt erfaring på det området også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...