Korse76♥ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Pleier det å stå noe om søppel i ganger osv der? Tenker da på en søppelpose som blir stående rett utenfor døra di til neste gang du skal ut eller til morgenen etter...
Gjest mphs Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Tror ikke set står noe om akkurat det, men om du har felles gang med andre syns jeg nesten du bør ha den innenfor døren din til du går ut med den.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Ditt søppel skal IKKE stå i fellesgangen. Sett posen(e) innenfor din egen dør. Samme gjelder sko, sykler, vogner etc. her i vår oppgang.
It's all about me Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Regler er vel litt forskjellig fra borettslag til borettslag, men der jeg har bodd har dette ikke vært lov. Og godt var det for søppel utenfor dørene er både stygt og illeluktende. Jeg er ikke fisefin, men der har jeg min grense iallfall.
(0_o) Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Her blir alt som slenger i gangen sett på som forsøpling og anmeldt:) enkelt og greit:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Det er vel normal folkeskikk å ikke sette søppel i en fellesgang...... Jeg hadde blitt rimelig irritert om jeg bodde slik til og naboene gjorde det. Ville aldri gjort det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå