Gå til innhold

Hvordan ser intivasjonene deres ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal se slik ut:

- kvadratisk (15x15cm) doble kort av "hjemmelaget papir" naturfarge

- på nederste halvdel limer jeg en stripe med sølv i papirstoff.

- oppå denne sølvstripa, limer jeg igjen et smalt bånd i sølv med innslag av svart

- tilslutt limer jeg over et rektangulært ark i transparant papir med bilde av oss på... Sånn at det er ligger midt på kortet ca...

- og klistrer oppå bildet teksten Innbydelse...

 

Vanskelig å forklare..

 

De er hjemmelaget :o)

Skrevet

wow! høres kjempefint ut...!! :) skriver du teksten inni kortet for hånd eller på maskin? hvor mange skal du lage?

Skrevet

Eg skal skrive teksten på transparent papir og lime inni, sånn at det "flagrer"... Skal bruke en fin skrifttype da...

Skrevet

Skal lage ca 15stk...

Skrevet

Hjemmelaget.

 

En venn av mine foreldre som har laget, han jobber med data og lager ting..

Vi har sommer bryllup.. Bakgrunn er et bilde vi har tatt fra fjellet ut over byen og havna her vi bor.(kveldsbilde)

Å bilde av oss på også selvklart over... hørtes mye ut på innbydelsen men..ble kjeeempe fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...