Arb.ledig husmor Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 De skal se slik ut: - kvadratisk (15x15cm) doble kort av "hjemmelaget papir" naturfarge - på nederste halvdel limer jeg en stripe med sølv i papirstoff. - oppå denne sølvstripa, limer jeg igjen et smalt bånd i sølv med innslag av svart - tilslutt limer jeg over et rektangulært ark i transparant papir med bilde av oss på... Sånn at det er ligger midt på kortet ca... - og klistrer oppå bildet teksten Innbydelse... Vanskelig å forklare.. De er hjemmelaget )
snuske♥2 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 wow! høres kjempefint ut...!! skriver du teksten inni kortet for hånd eller på maskin? hvor mange skal du lage?
♥2 små gull♥ Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Vi skal ha vinterbryllup, så vi valgte disse. Snøkrystallene går igjen på invitasjonene, bordkort, meny osv. http://www.kortbutikken.no/default.aspx?page=0&action=Enlarge&command=3800
Arb.ledig husmor Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Eg skal skrive teksten på transparent papir og lime inni, sånn at det "flagrer"... Skal bruke en fin skrifttype da...
_Mita_<3 Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Hjemmelaget. En venn av mine foreldre som har laget, han jobber med data og lager ting.. Vi har sommer bryllup.. Bakgrunn er et bilde vi har tatt fra fjellet ut over byen og havna her vi bor.(kveldsbilde) Å bilde av oss på også selvklart over... hørtes mye ut på innbydelsen men..ble kjeeempe fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå