Gå til innhold

bilstol

lykkelig mamma til 2 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har akta graco bilstol? er dere fornøyde eller misfornøyde med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den. Synes den er helt grei, men har jo ikke prøvd noen andre heller. Eneste jeg abslutt vil anbefale med den er å kjøpe den med base. Det gjør det hele så mye enklere...;)

Skrevet

ja tenkte jeg skulle kjøpe med base. men hørte noen sa de ikke var fornøyd med den, men de sa ikke hvorfor.

så da bynte jeg å tvile litt. men de andre stolene med base er så dyre:s

Skrevet

Hmm.. hvorfor var de ikke fornøyde da? Er 1,5 år siden tulla vokste ut av den, så husker ikke helt jeg. Eneste er at den er litt bratt i ryggen, men det må de visst være pga sikkerheten. Har ikke annet å utsette på setet jeg hvertfall (som jeg kan huske hvertfall). Du kan jo høre inne på dinbaby.com, om det er noen der med erfaringer...?:)

Skrevet

Ang at noen sier at den er bratt i ryggen... Vi har kjøpt den nå, og på selve basen kan man justere det slik at stolen ikke blir bratt i ryggen.. Hvor bratt ryggen blir er jo veldig avhengig av hvordan bil en har, om hvor mye setene heller... Så på denne basen kan man bygge opp, slik at bilstolen ikke blir bratt....

( sikkert ingen som skjønte det jeg skrev nå, hehe,... er ikke så veldig flink til å forklare..)

Skrevet

hva betalte du for akta graco duologic?

Skrevet

Jeg betalte 1600 for bilstolen med base. Var tilbud da...

Skrevet

vi betalte 1600,- for stol m/base + trille til å klikke setet på i Sverige. Verdt å vurdere dersom du har mulighet til å kjøpe der

Skrevet

3900 eller 3600 husker ikke helt. Det kan virke dyrt, men da er det viktig å huske på at du faktisk slipper å bytte fra babysetet til neste stol, så det blir ikke dyrere enn å kjøpe to seter ; )

Skrevet

????????? hva er d du har kjøpt???? 3900 kr for basebilstol - uansett skal d ikke være så dyrt for den duologic heller.

Vi har kjøpt basestol på kampanje nå - 1600, som de fleste her.

Kommer til å kjøpe acta graco cosmic senere....

Er fornøyd med de setene...fungerer som de skal og er sikre. Sitter som støpt i bilen vår. Husk å feste de så godt ned i sete at du ikke kan lees på.

Skrevet

Hallo.. har du sjekket linken? Dette er en bilstol som vokser med barnet og jo den koster mellom 3600-3900 kr. Dette er ikke bare en babystol med base. Om du ikke tror meg så må du gjerne ringe en forhandler å forhøre deg.

Duologic selges til den prisen uansett om du tror det eller ei.

Den er ikke så dyr om man tenker over det. Bruker man den til barnet er fire år så koster den 975 kr i året. Det er billig forsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...