Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Går på p-piller og pga en reise so fikk jeg ikke startet på nytt brett før 4 dager etter det jeg skulle (21dagers brett) so i stedenfor 7 dager pillefri vart det 11 dager pillefri. Hadde mens som normalt den fri perioden. Men etter 3 dager på nytt brett begynte eg å spotte (er det det dere kaller det), 1 ss ca med blo? Hva er dette? Hvorfor spottet jeg, det vart ikke mer. Håper på svar.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan ikke svare deg på hvorfor du fikk småblødning men hormonene går vel litt løpsk når du ikke følger helt samme syklusen som ellers. MEN ville bare si at du må passe deg for graviditet om du har litt lenger tid imellom brettene og du bruker de pillene av en grunn... Kjenner ei som begynte på nytt brett 1 el 2 dager for sent og har en datter i dag pga det..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det kan jo kanskje være lurt å slutte på pillen å og til du evt finner ut om du er gravid eller ikke. Er det ikke veldig skadelig for embryoet med pillen, misdannelser og sånn.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Takk for svar. Joda jeg skal nok passe meg til det har gått 2 uker.Men ble bare so usikker på den lille blødningen.. Hørte engang for lenge lenge sia at pillen ikke vat skadelig for foster,men dette er jeg ikke sikker på so skal ikke uttale meg.
Anitahar2barn Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde iallefall en liten blødning, ca to spiseskjeer, ca 14 dager etter befruktning. Dette var nok en festeblødning da. Jaja du får vente å se :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 14 dager etter befruktning? dvs når du skulle ha mensen da?
Hilde_85 Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 P-piller er ikke skadelig for fosteret i forhold til missdanning. Man skal ikke gå for lenge på det når man er gravid (vet ikke hva som skjer) men er ingen fare 1-2 mnd hvertfall. Det har værtfall både jordmor å lege sagt til meg. (ble gravid på p-piller)
Anitahar2barn Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 jeg hadde siste mens 17 september og jeg blødde i rundt 24. oktober. Men ifølge UL har jeg fått flyttet treminen en uke så vanskelig å si akkurat når i syklusen det var.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har alltid hatt små blødninger når jeg har slurvet med pillen.. så det er nok bare helt normalt! Tviler på du er gravid, selvom man aldri skal si aldri..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 hei:) måtte bare si fra, p- piller ER skadelig for fosteret, helt fra starten av.. jeg tok medikamentell abort for 3 år siden, og den pillen jeg fikk først for å stoppe veksten til fosteret var en høy dose p- piller... det var det sykepleieren sa til meg, så jeg hadde ikke turt å fortsette på pillen dersom jeg hadde mistanke om at jeg var gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå