Dailis Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Kom inn og der satt 20 rosa jenter, hehe. Han hadde storkost seg, men fikk ikke danset med alle jentene da, hihi. Han var prinsen og alle jentene var askepott. Herlig, ikke rart guttungen hadde det bra:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Det er gutten som vet å ordne seg...... Kanskje greit sted å få danse med damene, ikke så stor konkurranse. Håper han koser seg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Så gøy da!!! Kan skjønne det er stas med så mange prinsesser og eneste hane i kurven:-) Han har skjønt det han:-)
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Så artig!!! Jeg har lyst til å melde gutteplutten på turn jeg... Han kunne trengt ett sted å base... som ikke er hjemme i stua hos meg;=)
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Så flott da at han vil lære å danse !!! Slik var det med Karsten i Karsten og Petra boka også, eneste hanen blant en haug med jenter..Lykke til med dansinga:0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Egentlig så synes jeg alle dere guttemammaer skulle tvangssendt gutta deres på danseskoler etc så min lille rosa kan få seg en knakande kjekk kavaler, som har dannelse og dansefot;-))
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Ja du Klatten... jeg ser det levende for meg hvordan gutta står oppstilt foran din ca 14-15-16 årige datter, og DU skal velge ut den best egnede av dem;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Jepp, hadde tenkt det.. For det finnes vel ikke noe mer usjarmerede enn de som må drikke seg til mot for å tørre å danse... Blir sjelden suksess. Men kan de derimot danse så blir både selvfølelsen og selvtillitten hevet noen hakk. Kan være bra i tenårne.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Hehehe, det blir skikkelig moro.........spesielt for meg.........kanskje ikke fullt så gøy for lille rosa som da har hormoner i fullt opprør:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Nemlig:-) Og det er litt mer sjarmerende for damene:-)
Dailis Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2008 Veldig sjarmerende med gutter som danser ja. De andre mammaene der lurte på hvor han hadde fått ideen om ballett fra. Og nå mistet han akkurat sin første tann!!!!!! Stor gutt nå Isj, godt pappaen fikk dratt den ut. Kom tusslende ned med en alt for løs tann å sove med... Men blir mer styr å kjøpe ballettlær til ham da. Får ikke kjøpt det på HM akkurat, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 Om ikke han forlanger å få rosa tyllskjørt som de andre da:-)
Dailis Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2008 Det får han ikek gitt. Han ville nok helst ha på tskjorta fra deg i dag, men synes at han kunne gå i svart bukse og genser første dagen. Trenger ikke komme som eneste gutten første dagen i rosa..... Mye kult i balettklær til gutter og da. Husker fra jeg danset selv.
Gummelillan Skrevet 24. januar 2008 #14 Skrevet 24. januar 2008 Så bra! Eldtsefrøkna her i huset har danset fra hun var tre og der har guttene stadig ramlet av. Nå er hun over på jazzballett og der er det ikke en eneste gutt. Synes det er litt trist, for kropssbeherskelse og dannelse er det ingen som har vondt av ;-)
Karomamma Skrevet 25. januar 2008 #15 Skrevet 25. januar 2008 He he, flinke Dailisgutten!!! Håper har holder ut litt og trives i rollen som midtpunkt og danseløve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå