Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Skal prøve en slik bil på lørdag... hvordan er plassen baki denne?? Og andre erfaringer?? Dere som har denne bilen, er dere fornøyd?? Glad for alle svar
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 glemte å få med at vi skal ha simo kombivogn
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 svigers har denne, nå har ikke jeg selv prøvd den med barnevogn. men vi har kjøpt en skoda fabia stasjonsvogn og har målt at bagasjerommet er litt større på forden enn den vi har kjøpt. måtte sjekke at vognen gikk inn i... men siden jeg ikke eier bilen og har kjørt den selv, kun sittet på så kan jeg ikke uttale meg om noe ant. men virker som en veldig god bil.
evigoptimist Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Vi har vår andre Focus nå - kjempegod bil!! Den har stort bagasjerom, noe som var avgjørende for vårt valg. Med to tette unger var vi avhengig av å ha plass til to vogner en periode - og vi fikk plassert vår Simo kombivogn og Simotrille side om side uten store problemer! Vi prøvde dette i flere andre biler og måtte bare gi opp! Lykke til med bilkjøpet=)
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk dere.... alltid greit å høre folks erfaringer
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 den bilen er veldig vanskelig å kvitte seg med igjen da:) Kjenner flere som har den og som har hatt store problemer med å få akseptabel pris tilbake når de har prøvd å selge den. Dette fordi det er utrolig mange av den. Men sikkert fin og god den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå