Gå til innhold

ONECALL???Posetive og negative erfaringer med onecall???? NYTT 18:37 24.01.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

ONECALL???Posetive og negative erfaringer med onecall???? NYTT 18:37 24.01.2008

Vurderer og bytte..

Men skjønner ikke helt ulempa med dette!!Kan jo umulig bare være bra!!!

Ble så mye ``gratis``....Ting pleier ike være gratis.

Noen som kan fortelle meg litt om dette, som har det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare spørre her også;=)

Skrevet

Jeg har hatt Onecall i over 1 år!! KJempe fornøyd!!!!!!!!!!!!!!! Kommer neppe til å bytte igjen!! hehehe

Skrevet

hei.... jeg har hatt onecall lenge nå.. er kjempe fornøyd... lave tlfregninger har jeg også fått... alle i min familie har gått over til onecall - foreldre og søsken - og alle er kjempe fornøyd...

det er faktisk sant at du får 120 gratis ringeminutter og 90 gratis sms - og ingen binding... :-) lykke til hvis du bytter - du kommer garantert til å bli fornøyd :-)

Skrevet

Betaler man da ingen ting om man ikke ringer for over 120 min og ikke bruker mer enn 90 sms? Hvordan blir det da? Får man være kunde om man ikke betaler noe?

Skrevet

kom deg ut så fort du kan, er ikke gode de der. HAR FLERE VENNER SOM HAR FÅTT KJEMPE REGNINGER ETTER DE HAR MELDT SEG UT, og samboer meldte seg ut for flere mnd siden da han aldri fikk regning. Han ringte og spurte og de sa at ha ikke ringte for mer enn så så mye og da ikke noe å bet. Men vi synes dette var merkelig og ringte flere ganger og fikk samme svar..INNTILL HAN DA MLDT SEG UT KOM EN KJEMPE REGNING PÅ 4000!!!!! så nå krangler han med de og de svarer aldri på mail eller noe, bare sender purringer og inkasso! var jeg deg så kom deg fort fort ut .

vår erfraring da :(

Skrevet

Shit!!!

Oi???

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan det er lov??

De må jo sende og opplyse om regninger per mnd!!!!

Skrevet

Er kjempefornøyd! Kjenner flere som har det og som også er fornøyde. Ingen månedsavgift, 120 gratis ringemin og 90 gratis sms i mnd. Får kun regning de gangene jeg overstiger dette, og da er det som oftest små beløp det er snakk om (under 100).

Skrevet

Veldi fornøyd med one call.

Siden mai 07 har jeg tilsammen fått regning på 150 Kr. Ringer nesten aldri over 130 min i mnd, så det passer kjempe bra for meg!

Skrevet

Har hatt det lenge, og er kjempefornøyd. Tror de har en minimunsfakturering på 39 kr pr mnd eller noe. Før jeg bytta var regningene mine alltid ca 500 pr mnd., nå er de som regel litt over 100, og jeg ringer iallefall ikke mindre...

Skrevet

Ei hadde negative erfaringer da onecall ikke sende regninger per mnd.Da de sa opp abonomentet fikk de en slutt regnoning på 4000 kr.

Det har de da vel ikke lov til??

Finnes jo forbruker regler en må følge??

Foresten sender de ikke regninig per mnd uansett om du har brukt noe eller ikke??

De er jo en liten forsikring på betalinger!Om du betaler noe en mnd eller ikke,for og kunne holde litt kontroll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...