Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Herregud. Dersom man er redd for å føde vaginalt fordi "det nok gjør så vondt", så kan man la være å bli gravid i første omgang. 100000000 gode grunner til KS. Dette er ikke en av dem. Derfor kan du la være med å bli gravid eller betale for det sjæl. Jeg liker ikke puppene mine. Det er viktig for meg at dere betaler for denne unødvendige operasjon med deres skattepenger, fordi jeg vurderer at jeg simpelthen ikke kan leve fullverdig uten. Folk er snart like idiotiske som amerikanerne. Hvem stjal egentlig folkevettet??
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Nå må du rulle inn. Veldig mange av de som har fødselsangst hadde ikke i sine villeste fantasier sett for seg at de skulle få så store problemer med det. Mener du at de skulle fått abort i stedet da? Og siden jeg hadde bl i forrige svangerskap skulle kanskje ikke ungen min fått søsken? For da kan det jo hende at jeg får sykemelding og fysioterapaut for "skattebetalernes" regning.. (er selv skattebetaler i likehet med mange her. Tviler på at du er det da. Folk som er opptatt med jobb har skjelden tid til å klekke ut sånne idiotiske påstander) Jeg håper faktisk at du får angst og får se at psykiske plager like fullt som fysiske er plager... Håper du klarer å se ironien i at DU utaler deg om "folkevett"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå