Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når det lekker melk om natten? Blir jo klissklass i senga!!! Kan vel ikke sove med bh og innlegg om natten også! Puppene må vel puste?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover med ammebh og oppi der har jeg ullinnlegg innerst og engangsinnlegg ytterst. Går greit det. Viss ikke lekker det ut hos meg og.

Skrevet

Har ligget med bh og innlegg om natten i 3 mnd, jeg... Og jeg lekker ikke forresten. Det var bare naturlig for meg å gjøre det...

Skrevet

jeg lekker på natten men klarer ikke ligge med bh. Så jeg ligger med singlet og skifter til ny på morgenen. Litt mange skift men vaskemaskina går nå rundt hele tiden elelrs så :)

Skrevet

jeg måtte ligge med bh de 2 siste månedene av graviditeten pga lekkasjer, og fortsatte med det i 3-4 mnd etter fødsel av samme grunn. Ikke noe særlig å ligge i morsmelk....tipper bakteriene formerer seg rimelig fort med sengevarme......

og så gidder jeg ikke skifte sengetøy 5 ganger i uke(og kjøpe ny madrass....)

Gikk helt fint å sove med innlegg! Ikke sååååå veldig sexy, men det gav jeg f.... i :)

Skrevet

Ha ett lite tisselaken under puppene der du ligger, i fall lekkasje. Så kommer det ikke i madrassen.

Utover det vil jeg si at jeg lekker så mye at jeg ligger med ammeBH, med engangsinnlegg innerst og ullinnlegg ytterst. Alternativt kan du brette en håndduk å legge inni en stram singlet.

Kjipt å lekke, men da har du iallefall nok melk ;o)

Skrevet

Dette er nok (dessverre) helt normalt. Jeg sov også med ammebh med innlegg om natta. Slitsomt? Ja, men heller det enn å våkne klissvåt. (som jeg også gjorde noen ganger når innlegga hadde sklidd litt, hehe) Men jeg syns ikke det var så ille, når jeg fikk høre om ei vennine av mamma som hadde så vanvittig mye melk, at ho måtte skikkelig polstre puppene og ryggen, rundt og rundt og rundt, på natta, og opp og skifte flere ganger fordi det var gjennomvått. I tillegg lakk hun melk ut under armhulene! Hun måtte til slutt operere, for hun gikk jo med konstant melkespreng. Der hjalp ikke vanlige ammeinnlegg nei, digre badehåndklær og sånne ting måtte til! Så da ble jeg litt mer takknemlig for å bare lekke litt om natta, enn å slite med melkespreng i armhulene hele døgnet:)

Skrevet

Jeg har måttet sove med bh og innlegg siden mai 07! Gjør det enda....

Ligger også på et lite tisselaken så det ikke blir så mye sengeskift;)

Hender jo at jeg sovner før hun er fersig å spise, og da får jeg jo ikke pakket inn meieriet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...