Gå til innhold

Bytter dere på å legge barna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av venninne i dag, og hun sa at de legger barna annen hver dag, og er temmelig nøye på den rutinen.

Vi bytter på hos oss, og fører ikke regnskap. Det er alt etter form og lyst og alt mulig.

Hvordan har dere det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, men varierer hvem som legger henne! ikke noe annehvert opplegg!=)

Skrevet

det blir for det meste meg, men han gjør det hvis jeg spør..

Skrevet

Vi tar kveldsstellet på hver vår:=) Med unntak av når en av oss ikke er hjemme da....

Skrevet

Bytter selvfølgelig på, men har ikke noe fast skjema å følge.

Mannen har kanskje en liten overvekt siden han er så mye borte og reiser hvor jeg da har aleneansvaret.

Skrevet

Sambo legger guttene og jeg legger vesla. Når ammeperioden er over blir det vel litt mer bytting tror jeg. Eller han er egentli veldig flink til å legge ungene så det blir nok mest han =)

Skrevet

Me bytter på ja, men fører ikkje regnskap på det. Det er litt vanskelig med så strenge rutiner i livet vårt.

Skrevet

Jeg legger så og si hver gang.

Skrevet

Samme som deg, bytter på men fører ikke regnskap.

Skrevet

Jeg tar morgen stellet og han kveldstellet.

Bytter på å legge dem og synge om kvelden.

Skrevet

Vi legger hver vår når begge er hjemme.

Skrevet

Vi har stort sett annenhver gang/dag, Holder heller ikke regnskap, men jeg dytter litt på så vesla venner seg til at vi begge gjør det. Han føler liksom litt at han ikke alltid "fåt det til", så greit å få vekk den følelsen synes jeg...

Skrevet

De få gangene gubben er hjemme når ungene skal legge seg er det stort sett han som legger dem =)

Skrevet

Har to små så vi tar hver vår..og bytter på hvem vi skal gjøre klar :-)

Skrevet

Samme som hos HI, vi bytter på, men fører ikke regnskap. Det er hipp som happ hvem som legger ungene.

Skrevet

Vi legger henne sammen, vi har nemlig krav på oss å synge BæBæLilleLam som vuggesang,

men hvis en av oss ikke er hjemme, går det helt fint det også :-)

Skrevet

Nei, vi er med beggeto foreløpig siden vi har 3 små som skal i seng til samme tid. Går fint å ta alle tre alene, men blir veldig stress, så derfor tar jeg babyen og han de to store.

Skrevet

Vi legger henne stort sett sammen og så bytter vi på hvem som går inn til henne når hun vil noe.

Skrevet

Blir ikke annen hver dag, jeg jobber turnus... Så han tar sin del av kaka også... veldig enkel å legge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...